A diary of movies and books

نوشته هایی از کتاب ها و فیلم های هر روز

A diary of movies and books

نوشته هایی از کتاب ها و فیلم های هر روز

بخشی از هر روز زندگیم ناخودآگاه به کتاب و فیلم اختصاص پیدا میکنه...
چه بهتر که دربارشون بنویسیم تا احساساتمان درباره ی هر روز و هر فیلم و هر کتاب جاودانه باشد.
لطفا برای کمک نظراتتان را راجب نوشته هایم بنویسید.

بایگانی
آخرین مطالب

روز اول؛ ۶ تیر

به صفحه ی گوشی با هیجانی، از نظر خودم زیاد از حد، خیره شدم. 
تا به امروز تجربه ی ساخت وبلاگ را نداشتم و برایم تازگی دارد. همیشه شروع برایم بسیار اهمیت دار بوده. نه به اندازه ی پایان، نه. ولی پایان، پایان است. دور از دسترس ولی شروع در مقابلم ایستاده و صبورانه متنظر است؛ منتظر خلق شدن. همیشه از خلقش میترسیدم. تصور میکردم هیچ گاه رضایتم را جلب نخواهد کرد و از شکست میترسیدم.
اما اکنون که با دستان خود دکمه ها را میفشارم و کلمات را ردیف میکنم و جمله ها را میسازم، میبینم که بیهوده میترسیدم.
فیلم و کتاب برنامه ی هر روزه ی من است. امیدوارم این بخش بزرگ از زندگیم را بتوانم در جایی ثبت کنم و حتی به اشتراک بگذارم.
  • Shokoofeh Mms

نظرات  (۱)

خیلی خیلی خوش اومدی به دنیای وبلاگ نویسی شکوفه عزیز :)
به به فیلم و کتاب. من عاشق هر دوشونم. دوست دارم نوشته هات رو بخونم.
پاسخ:
ممنون بابت وقتی که گذاشتید و نوشته هارو خوندید. :)) امیدوارم از نظراتتون استفاده ببرم و متنهام رو بهتر کنم. منم عاشق هردوشونم و بخشی از هر روزم رو بهشون اختصاص میدم. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی